eTopUp - Töltse fel a mobilját a weben bankkártyával!


Gyakran feltett kérdések

Általános tájékoztató a bankkártyás fizetésről

Az eTop-up internetes áruház részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a eTop-up áruház oldalán. A eTop-up internetes áruház az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.


Milyen bankkártyával használható a szolgáltatás?

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • Visa (dombornyomott)
  • MasterCard (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően – ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.
  • Maestro (nem dombornyomott) Kizárólag az OTP Bank Rt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.


Fontos: biztonsági okok miatt a szolgáltatás csak hazai kibocsátású kártyával működik!


Milyen VISA-kártya alkalmas a szolgáltatás igénybevételére?

Nem csak az OTP Bank Rt., hanem bármely más bank által kibocsátott, internetes fizetésre alkalmas VISA-kártyával történhet a fizetés. Az OTP Bank Rt. a fizetési felületet biztosítja a szolgáltatáshoz.


Mi az a CVC-, vagy CVV-kód?

A CVC2 az EC/MC-kártyán, az aláírási panel közepén található számsor utolsó három számjegye, a CVV2 pedig a VISA Classic kártyán az aláírási panel jobboldalán található 16 jegyű kártyaszám utáni három számjegy.


Számlás és kártyás ügyfelek is használhatják a rendszert?

A rendszer a kártyás ügyfelek (djuice, Domino, Praktikum) részére egyenlegfeltöltést, a számlás ügyfelek számára pedig mobilszámla-befizetést biztosít.


Egyéb díj is fizetendő a szolgáltatás igénybevétele során?

A bank vagy az egyenlegfeltöltési rendszer nem számol fel külön díjat. Ön csak az általános, máshol is fizetendő összeget fizeteti az egyenlegfeltöltésért. Ezzel együtt és minden létező elektronikus bónusz is a rendelkezésére áll.


Mi a teendő ha a feltöltési összeg a feltöltés ellenére nem érkezik meg?

A Telenor a feltöltőkártya feltöltésének időpontjától számított legfeljebb 3 munkanapon belül vállalja a feltöltött összeg jóváírását az Előfizető egyenlegén. Amennyiben a jóváírás 3 munkanap után sem történik meg, forduljon hozzánk a segitseg@etopup.hu címen vagy az (1) 3285069-es telefonszámon vagy a Telenor Ügyfélszolgálatához (1220)!
Levélben való megkeresés esetén a tranzakció azonosításához a feltölteni kívánt telefonszámra és a tranzakció pontos idejére van szükség.

Telekom ügyfelek a 1777-es IVR-on tudják ingyenesen lekérdezni az egyenlegüket vagy a szintén ingyenes *102# USSD kóddal.